Medicare Showdown ad

Niektórzy obserwatorzy przypisywali zmianę serca niektórym senatorom niespodziewanemu pojawieniu się przez demokracę Edwarda M. Kennedy ego z Massachusetts, który powrócił do owacji na stojąco w Senacie po długiej nieobecności w leczeniu guza mózgu. Wygraj, przegraj lub narysuj, chciałem być tutaj – zauważył Kennedy. Weta Busha była kolejnym krokiem w toczącej się ideologicznej walce o projekt Medicare, który postawił administrację przeciwko Demokratom od 2001 roku. Ten filozoficzny konflikt powrócił, ponieważ Demokraci podkreślili, że Medicare powinien ograniczyć swoje płatności do planów Medicare Advantage, które kosztują program znacznie więcej każdego roku, niż byłoby to w przypadku analogicznej grupy pacjentów, którzy mogliby być leczeni w tradycyjnym modelu, zgodnie z oddzielnymi analizami przeprowadzonymi przez Biuro Budżetowe Kongresu (CBO), 2 Biuro Odpowiedzialności Rządowej, 3 i Komisję Doradztwa w sprawie Medicare (MedPAC) ) .4
Płatności, oferty i poziomy odniesienia dla planów Medicare Advantage w stosunku do wydatków na usługi, zgodnie z typem planu, 2008. W 2006 r. Medicare zapłacił 59 miliardów dolarów na te plany – szacunkowo 7,1 miliarda dolarów więcej niż zapłaciłby, gdyby opieka zostały dostarczone w ramach opłaty za usługę. 3 Jeśli zasady Medicare nie zostaną zmienione w jakiś sposób, CBO szacuje, że wydatki programu będą wyższe o 54 miliardy USD w okresie od 2009 r. do 2012 r. niż byłyby bez Medicare Advantage.2 W ostatnim raporcie , MedPAC opowiadał się za neutralnością finansową pomiędzy stawkami opłat za plan Medicare Advantage Medicare, czyli program Medicare powinien płacić taką samą kwotę. . . niezależnie od tego, jaką opcję Medicare wybierze beneficjent . Wcześniej Komisja wykazała, że w 2006 r. płatności Medicare na rzecz beneficjentów w ramach Medicare Advantage wyniosły 112% wydatków przypadających na jednego beneficjenta w tradycyjnym programie opłat za usługę, a jego 2008 r. analiza przewiduje wzrost do 113% (patrz tabela). Oznacza to, że program Medicare płaci około 10 miliardów dolarów więcej [rocznie] dla 20% beneficjentów objętych programami [Medicare Advantage] niż gdyby pozostawali oni w [opłatach za usługę] Medicare – zakończył raport MedPAC.
Jak na ironię, kiedy Kongres po raz pierwszy zezwolił Medicare na zawieranie umów z prywatnymi planami opieki zdrowotnej prawie 25 lat temu, jego przesłanką było to, że takie plany wprowadziłyby innowacje do programu przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy5. Praktycznie wszystkie plany, które początkowo podpisano, nie były nastawione na zysk. organizacje opieki zdrowotnej, takie jak program opieki medycznej Kaiser Permanente i plan zdrowotny Harvard Community. Jak zauważył MedPAC, polityka płatności jest silnym sygnałem tego, co cenimy. Pierwotna koncepcja (w latach 80.) dla prywatnych planów byłaby mechanizmem wprowadzania innowacji do programu przy jednoczesnym oszczędzaniu pieniędzy na Medicare (zapłacono im 95% kwoty [opłaty za usługę]). Poprzez zwiększenie płatności do poziomów znacznie powyżej Medicare, zmieniliśmy sygnał, który wysyłamy na rynek: zamiast innowacji poprawiających wydajność, mamy plany. . . które przypominają tradycyjne Medicare, z wyjątkiem wyższych kosztów. 4
Uchwalenie ustawy było znaczącym zwycięstwem Amerykańskiego Stowarzyszenia Medycznego (AMA) i jego sojuszników
[przypisy: aparaty słuchowe dofinansowanie, rezonans głowy cena, lekarz medycyny pracy co robi ]

Powiązane tematy z artykułem: aparaty słuchowe dofinansowanie lekarz medycyny pracy co robi rezonans głowy cena